5 najboljih AntiVirus programa

Predstavljamo vam redom 5 najboljih antivirusnih programa za Vaše računalo. Svaki od ovih programa niže možete preuzeti sa službene stranice. Preuzimanje se uglavnom odvija tako što:

– Pronađete “download”

– Preuzmete instalacijski fajl i pokrene instalaciju

– Nakon završetka instalacije program će atomatski biti aktkivan

Preporuka: Skenirajte i očistite vašu usb memoriju. Ukoliko i dalje imate problema, formatirajte usb memorije (kompletno brisanje sadržaja sa memorije).

//

1. AVG (http://www.free.avg.com)

Najnovije izdanje odličnog i dobro poznatog anti-virusnog rješenja. AVG AntiVirus Free je dostupan bez ikakve nadoknade za kućne korisnike. Brzi update baze podataka virusa dostupan je uvijek i pruža visok stupanj mogučnosti za detekciju koje veliki broj korisnika širom svijeta svakodnevno koristi. AVG Free je iznimno jednostavan za korištenje i nimalo ne usporava vaš sustav. Medu zanimljivijim karakteristikama pored ostalih su i mogućnost automatskog update-a, AVG E-mail skener koji štiti vašu e-poštu, AVG On-Demand skener koji omogučava korisnicima da vrše zakazano i ručno

2. AVAST (www.avast.com)

Za sve korisnike koji se brinu za sigurnost svoga računala, ali pri tome ne žele bankrotirati, Avast Free Antivirus je pravo rješenje za zaštitu od malicioznog koda. Pored mnogih komercijalnih antivirusnih rješenja, Avast će jednako dobro zaštiti vaše računalo. Sve što ovaj antivirusni program zahtijeva od korisnika je e-mail aktivacija nakon 60 dana. Avast Free Antivirus je prije svega namijenjen korisnicima s prosječnim potrebama, ali koje žele kvalitetnu zaštitu, poglavito za mail i pregledavanje weba. (Marko Kriška)

3. AntiVir (http://www.free-av.com)

Važnost zaštite računala od malicioznih programa danas je iznimno važna. U mnoštvu komercijalnih rješenja, a i pored ostalih besplatnih antivirusnih programa kao što su AVG ili avast, Aira AntiVir Personal u svojem će besplatnom izdanju omogućiti kvalitetnu zaštitu računala. Pošto je ovaj program posve besplatan moguće ga je barem isprobati i uvjeriti se u njegovu učinkovitost zaštite računala od svakojakih napasti.

4. McAfee (www.mcafee.com)

McAfee SiteAdvisor štiti korisnike interneta od svih vrsta internetskih sigurnosnih prijetnji, uključujući pritom špijunski softver, oglašivački softver, neželjenu poštu, viruse, napade utemeljene na web-pregledniku i internetske prijevare.

5. Nod32 (http://www.eset.com)

• NOD32 antivirusni sustav pruža izbalansiranu, vrhunsku zaštitu od opasnosti koje prijete Vašem PC-u, radeći na različitim platformama od Microsoft Windowsa 95/ 98 / ME/ NT / 2000 / XP / VISTA preko raznih UNIX-ovih OS-ova do velikih mail servera. Viruse, wormove i ostali malware zadržava na zavidnoj razdaljini od Vama vrijednih podataka.
• Napredne metode detekcije ugrađene u software pružaju zaštitu od velikog dijela virusa i worm-ova koji tek dolaze.
• Četvrta genercija NOD32 antivirus sustava potpuno je integrirani niz sigurnosnih programskih funkcija koje kontinuirano karakterizira superiorna detekcija, najbrže skeniranje i ekstremno niska upotreba sistemskih resursa.
• Osnovne karakteristike
– Jednostavno sučelje uz mogućnost alternativnog izvršenja iz command prompta
– Integrira se u Windows Explorer context menu, dozvoljavajući brzo selektiranje zone skeniranja desnim klikom miša
– Skenira radnu memoriju i provjerava vlastiti inegritet
– Čisti, uklanja i stavlja u karantenu inficirane objekte
– Uklanja infiltracije iz datoteka ‘zaključanih’ za mijenjanje (npr. pokrenuta DLL datoteka)
– Uklanja instalirane / pokrenute viruse, crve i Trojane
– Skenira Outlook i Outlook Express e-mail baze
– Može se vremenski podešavati i izvršavati koristeći različite predefinirane korisničke profile
– Sadržava detaljan, interaktivni on-line help.

p.s. Ako vam je ovaj članak bio od koristi zahvalite nam se na način da napišete komentar ispod sa zahvalom. Na taj način znamo da ovo što radimo je korisno i dobro. Također, ukoliko imate pitanja slobodno nas pitajte ispod ovog teksta gdje se pišu komentar – dovoljno je da samo upišete vaš komentar.

34 komentara

  1. Posted by bratislav on 02/23/2010 at 14:40

    SLAZEM SE SA VAMA U POTPUNOSTI,MOJE LICNO MISLJENJE JE DA JE OD SVIH NAVEDENIH NOD 32 NAJBOLJI,MADA JE I AVAST POKAZAO ZAVIDNE REZULTATE.

    Odgovori

  2. Posted by budy on 02/23/2010 at 14:43

    svaka čast, ovakvi nam savjeti trebaju, jer su nam zaista od koristi…hvala.
    jos bih vas zamolio da mi ako je moguce posaljete detaljne postupke obaranja sistema na comp. hvala

    Odgovori

  3. Posted by kfhn on 02/23/2010 at 14:52

    ma najboji je kaspersky i avg

    Odgovori

  4. Posted by Goran on 02/23/2010 at 14:53

    i od mene isto čestitke na trudu,ali slažem se sa bratislavom da je NOD 32 ipak prvi.
    Imao sam priliku koristiti mnogo anti-v programa ali ni jedan nije imao takvu podršku sa net-a kao NOD.
    Ali svatko ima pravo na svoje mišljenje.

    Odgovori

  5. Posted by Lo_OLzoR on 02/23/2010 at 15:04

    AVIRA FTW, ovo sve drugo ne valja!

    Odgovori

  6. Posted by DARKO on 02/23/2010 at 15:04

    AVG SIGURNO BROJ 1 KAO I KOD VAS SA TIM SE SLAŽEM

    Odgovori

  7. Posted by X Mallise on 02/23/2010 at 15:07

    AVG je the best..Imam AVG več 4 godine na laptopu..Ali kupljenu verziju,vjerujte mi za 30eura neče te požaliti ama baš sve če te dobiti uz to:Link scanner,Indentity Protection,Predobar Veb štit koji ne dozvoljava da ništa prođe dok ne provjeri i dok mu ti ne dopustiš…Ma sve najbolje za AVG 6,,7,,8,,9…P.S.9 -etka je najbolji anti-virus ove i prošle godine…(da me se krivo ne svati,ali svatko ima svoje mišljenje,a ovo je moje mišljenje o anti-virusima),,Hvala

    Odgovori

  8. Posted by Dragan on 02/23/2010 at 15:15

    Odlican clanak, svaka cast… mada bih ja dodao i Microsoft Security Essentials..
    odlicno radi za sada… Lo_OLzoR ne bih se slozio sa tobom 😉

    Odgovori

  9. Posted by Edaraaa on 02/23/2010 at 15:24

    Hm..sta da kazem,ja vec odavno imam Avira,ali koliko sam zadovoljan toliko i nisam..Jos prije par dana ili nebitno mozda mjesec jednostavno sam ostao bez svih podataka u mom pc 😦 tuzno..otislo mi je 100 gb svega…pa se pitam kako je to moguce ???
    Jos uvijek ima free Aviru koju sam skinuo s neta..dal da je mijenjam nekim drugim ili ne ??

    Odgovori

  10. Posted by Bl@z3R on 02/23/2010 at 15:45

    ma NOD 32 je najbolji. kad sam kupio moj PC instalirali su mi AVG. poslje 2 nedelje morao sam da ga re-instaliram jer je gloopa AVG dopustila SVE viruse DIREKTNO u mom C:/ disku ! bio sam tako lut. al onda su mi instalirali NOD 32 i koristim ga 3 godine bez ikakvog virusa ili ista u mom PC.

    @Edaraaa: ja ti preporucim da instaliras NOD 32 zato sto je najbolji. Ipak kao sto ste rekli to je moje misljenje.
    -Hvala.

    Odgovori

  11. Posted by Alen on 02/23/2010 at 15:58

    Nod32 jeste najefikasniji ali i najtezi za skinuti i aktivirati

    Odgovori

  12. Posted by Goga on 02/23/2010 at 16:02

    Ja sam u stalnoj potrazi za dobrim antivirus programom! Imala sam NOD32, AVG, sad imam AVAST i nikad nisam zadovoljna, jer kad jedan reinstaliram i instaliram drugi, on pronađe virus koji je predhodnom promakao!
    AVAST je užasno spor, moram da ga pokrenem u toku noći jer skeniranje traje nekoliko sati.
    Kažu da je najbolji KASPERSKI, ali usporava rad kompjutera! Da li su u pravu?

    Odgovori

  13. Posted by igor on 02/23/2010 at 16:07

    KAV je najbolji i ne usporava comp ali moras imati licencu ili radi 30 dana samo, sve ostale krack key veryije ti samo sjebu comp

    Odgovori

  14. Posted by Dado on 02/23/2010 at 16:25

    Slžem se ali ne u potpunosti jer ste zaboravili jedan isto tako kavalitetan antivirus a to je Kaspersky

    Odgovori

  15. Posted by Vlada on 02/23/2010 at 17:49

    Sve ste vi to lepo napisali i objasnili, ali ste zaboravili jedan od najboljih, a po mom licnom misljenju najbolji Antivirusni program, a to je Kaspresky. Kako i zasto, ne znam.

    Odgovori

  16. Posted by Saša on 02/23/2010 at 18:19

    ZABORAVILI STE NA JEDAN IZUZETNO DOBAR I JEDAN OD RIJETKO KOMPLETNIH ZAŠTITA, A TO JE COMMODO INTERNET SECURITY! JEDINI POTPUN I FULL FREE! I SVE RADI, ALI BAŠ OZBILJNO RADI KAO I PROFESIONALNI PROGRAMI KOJI SE MASNO PLAĆAJU, A MOŽDA ČAK I BOLJE OD MNOGIH! PROBAJTE, NEĆETE ZAŽALITI! IMAO OSAM SVE OVE KOJE SPOMINJETE I NIJEDAN NE ŠTITI KOMPLETNO! NITI JEDAN! COMMODO JE KOMPLETAN TOTALNO! I IMA JOŠ HRPU MOGUĆNOSTI!

    Odgovori

  17. Posted by solunac on 02/23/2010 at 19:41

    Od svega sto imate je NOD -dobar!!!
    ostalo sto ste naveli jeste za pocetnike,a oni koji surfuju i skidaju i gledaju XXX,
    najbolji je KASPERSKY,to vam ja garantujem, sa placenim kljucem,normalno!!!

    Odgovori

  18. Posted by solunac on 02/23/2010 at 19:43

    a to sto kazu da usporava jeste sto ti pc nema brzinu i memoriju!to sto koci jeste jer radi kompletnu scan radnju,do tad ti nebi trebao da radis nista!!!!
    posle toga ti radi kao svajcarac!!!!
    toliko od mene za vas

    Odgovori

  19. Posted by Danka on 02/23/2010 at 21:06

    Koristim NOD od pocetka i nisam imala problema,ali ovo sto radite je ok jer dobar savet zlata vredi!!! Hvala i pozdrav!!!!

    Odgovori

  20. Posted by miroljub on 02/23/2010 at 22:09

    Svi su dobri ali probajte i f secure antivirus 2010 necete se pokajati.Svi propustaju ali ovaj je bas dobar.

    Odgovori

  21. Posted by boban on 02/23/2010 at 22:30

    ja koristim avast vec 5 godina i nikad nisam imao neki upad virusa,tako da je dobro sto ste i njega stavili medju prvih 5 antivirusa.svaka cas na radu,samo napred.

    Odgovori

  22. Posted by skandynavac on 02/23/2010 at 22:37

    -Symantec Norton Internet Security 2010..zivim u swedskoj i njihove velike tvrtke i banke u svim svojim kompjuterskim zastitama uzimaju usluge od ovog zastitnog programa , za razliku od drugih stiti ceo komjuter ,
    -drugi imaju svoje slabosti.npr,
    Eset NOD32-nema dobru kontrolu roditeljske zastite djece od raznih upada,(jako bitno )
    -Kaspersky-stoppa popup-annonser ne bas najsretnije.. tezak izbor

    Odgovori

  23. Posted by Allan on 02/23/2010 at 22:58

    prvo procitajte da je ovo spisak besplatnih antivirusa (5 najboljih), te im nemojte traziti mnogo mana jer za vise opcija i vecu sigurnost imate pro verziju…takodje, trial NIS 10 i KIS 10 prave mnogo propusta,… licencirani KIS10 ima besprekoran rad sa “milijun” opcija za ne bas neku sumu novca (15-ak €)…

    Odgovori

  24. Posted by kizobat on 02/23/2010 at 23:13

    Hvala na savetima,ja koristim AVAST i za sada nemam nikakvih problema.

    Odgovori

  25. Posted by Zeljko on 02/23/2010 at 23:44

    AVG – dobar u pocetku,kasnije sve gori.
    Avira – najbolji antivirus od svih navedenih
    Avast – iz mog licnog iskustva,dno dna. Ko misli drugacije,nije probao nista drugo
    NOD32 – za gomilu virusa nema resenje.Nije dovoljno da ga samo locira,nego i da ga ocisti.
    McAfee – realno za te pare,neki drugi antivirus moze mnogo vise.

    Odgovori

  26. Posted by Anonimno on 02/24/2010 at 00:39

    Dobar savjet

    Odgovori

  27. Posted by jale on 02/24/2010 at 00:40

    ovo je super sto sam saznao

    Odgovori

  28. Posted by Aknab on 02/24/2010 at 10:48

    ESET Smart Security 4=Antivirus,,antispayware,,antispam,,firewall,,real time file sistem protection,,email protection,,web access,,SVE TO U JEDNOM PROGRAMU!!!!! NOD32 JE PROŠLOST……………………………………………………………….VJERUJTE TRENUTNO NAJJAĆA ZAŠTITA ZA PROFESIONALCE A SVE OSTALO NAVEDENO JE ZA AMATERE..

    Odgovori

  29. Posted by Unix. on 02/24/2010 at 14:49

    NOD32 – iliti novi Eset Smart Security – je NAJBOLJI, ma shta vi rekli. Sve u jednom, plus ne ometa kompjuter. Sigurnost na najboljem nivou. Jedino shto je teshko naci “besplatnu” full verziju – jer Usernameovi i Passovi sa neta brzo istichu – mesec dana max.

    AVG je ogranichen, i propushta mnogo stvari. S’ ozbirom na to da je Free – onda ajde, ali ako imate kintu za drugi – batalite ovo s***e.

    avast! je komplikovan, ali radi posao kad se podesi lepo. Lako se nalazi “besplatna” verzija koja DUGO traje, tako da Vam je ovo preporucheno.

    AntiVir je bullcrap, kome se baca vreme i ko ima bash zhelju da pokvari svoj komp – nek instalira ovo. Garantujem da ce da propusti neshto, onda da Vam prijavi taj isti maliciozni program, pa ce da Vam davi komp jedno 2 minuta nakon otkrica – da bi Vam na kraju, uz izvinjenje – rekao da “nazhalost ne mozhe da obrishe maliciozni softver”. Toliko o tome.

    McAfee – davitelj kompjutera. Brishite MOMENTALNO. Nije vredan vasheg vremena i zhivaca.

    Eset Smart Security, ili avast! Pro – to je zashtita. Ostalo su samo imitacije iste.

    Odgovori

  30. Posted by Unix. on 02/24/2010 at 14:56

    E, da, neko pomenu F-Secure – taj se isto ponasha kao i AntiVir.

    Chisto da znate, ovo nije “pucanje u prazno” – ja radim u servisu gde mi mushterije donose kompjutere SVAKODNEVNO sa gomilom razlichitih antivirusa – i mogu Vam reci da je mali procenat njih koji znaju shta uopshte imaju na kompjuteru.

    F-Secure, Panda, AntiVir, AVG Free. To najcheshce imaju jer su to ili dobili uz kompjuter, ili im je neki prijatelj instalirao. To su mi najcheshci sluchajevi – imaju gomilu virusa, a antivirus chillira u hladovini i propushtao ih.

    Retko, vrlo retko se deshava da mi dodje neko ko ima ESS ili avast! na svom kompjuteru. I ako imaju problem – to u 99% sluchajeva NEMA veze sa njihovim antivirusom.

    Odgovori

  31. Posted by doktor on 02/27/2010 at 01:54

    Isprobao sam i AVGi Avast i poneke druge,i nijedan nije dao kompletne rezultate,uvjek je ishod bio ,da kazem polovican,ali od kada koristim NOD32 poslednje generacije,nemam vise problema i jako sam zadovoljan,usavrseni sistem koji sam sve radi tako da nema potrebe da ga kontrolisete,sam se dopunjuje i usavrsava i abdejtuje do 2050 god.
    Mislim da je suvisno govoriti o drugim anti virusima,pozdrav

    Odgovori

  32. Posted by Anonimno on 03/20/2010 at 13:14

    hvala

    Odgovori

  33. Posted by Alfa on 04/05/2010 at 09:29

    Po meni najbolji antivirusni softver je Kaspersky internet security 2010 a ovo govorim iz iskustva jer sam serviser dugo godina.U zadnje vrijeme mi donose racunare koji su zarazeni virusima i ne mogu se upaliti a na njima je bio Eset Nod smart security 4.Da bih ocistio racunar i sacuvao slike i podatke vlasnika racunara moram da ubacim Kaspersky secure disc boot koji ocisti racunar i tek onda mogu da podignem sistem.Onda sam licno htjeo da se uvjerim u sigurnost Eset Noda deinstalirao sam Kaspeskog i instalirao Eset Nod internet security 4 pronasao trojance i viruse koji su unistili sistem predhodnog racunara.I gle cuda gledam kako unistise Eset Nod i oborise sistem ali sam predhodno snimio sistem sa Acronis True Image Home 2010 tako da sam ga odmah povratio.Po meni ni Kaspersky nije dovoljan ali zato u kombinaciji sa Spybot – Search & Destroy radi fenomenalno ali ovaj program podesite prilikom instaliranja da ne vrsi stalnu zastitu jer to radi Kaspersky pa da se ne sukobljavaju ali ga zato palite svako 5 dana ivrsite updates i skenirate racunar. Vi koristite sta god zelite ovo je moje misljenje nadam se da ce nekom pomoci.

    Odgovori

  34. celaalrl distributive ticket advisor naming multcopurch mayoral preparation approve tradestart dana

    Odgovori

Komentiraj